Een fout is opgetreden bij het opladen van deze pagina
x
u
j

Mijn levering

Wat moet ik doen indien ik de leveringsdatum wil kennen of wijzigen ?

In dit geval neemt u contact op met de mazoutleverancier bij dewelke u besteld hebt. Hij is uw enige gepsrekspartner die op deze vraag kan antwoorden. Zijn contactgegevens bevinden zich onderaan de bevestigingsmail die u na uw bestelling ontvangen hebt of op zijn pagina op de website. De helpdesk van de website beschikt niet over deze informatie.

Is deze informatie voor u nuttig geweest ?
Opslaan
Moet ik aanwezig zijn bij de levering?

Bij een eerste levering en als de leverancier u nog niet kent, dan dient u bij de levering aanwezig te zijn. In sommige gevallen is het echter mogelijk om met de mazoutleverancier overeen te komen dat u niet aanwezig bent.

Is deze informatie voor u nuttig geweest ?
Opslaan
Wanneer gaat de levertermijn in?

De levertermijn start op het moment dat uw bestelling door het systeem wordt goedgekeurd, onder voorbehoud van deze twee uitzonderingen:

1. bij een betaling per bankoverschrijving. In dit geval gaat de levertermijn in zodra de betaling op de rekening is ontvangen.

2. De levertermijn wordt berekend in werkdagen. Zaterdagen en zondagen zijn dus niet inbegrepen.

Om de precieze leverdatum te weten, neemt u rechtstreeks contact op met uw mazoutleverancier.

Is deze informatie voor u nuttig geweest ?
Opslaan
Wat is de levertermijn?

De levertermijn hangt af van de leverancier en van bepaalde opties die u tijdens de bestelling kunt kiezen. Zo hebt u bijvoorbeeld de keuze uit een 'levering binnen 24 uur' of een 'levering binnen 48 uur' om zeker te zijn van een levering binnen de gekozen termijn.

De gemiddelde levertermijn bedraagt 5 werkdagen (feest- en weekenddagen niet meegerekend). Voor meer informatie of in specifieke situaties raden we u aan om rechtstreeks contact op te nemen met uw mazoutleverancier.

Is deze informatie voor u nuttig geweest ?
Opslaan
Hoe kan ik een andere leverdatum vragen?

Om de vermelde leverdatum te wijzigen, neemt u rechtstreeks contact op met de mazoutleverancier om een andere afspraak te maken.

Is deze informatie voor u nuttig geweest ?
Opslaan
Moet ik vóór de levering ergens op letten?

Uw ketel moet uitgeschakeld zijn als de levering plaatsvindt. Na twee uur kunt u de installatie opnieuw inschakelen. Zorg er ook voor dat uw mazouttank goed bereikbaar is.

Is deze informatie voor u nuttig geweest ?
Opslaan
Kan ik het leveradres wijzigen nadat de bestelling is geplaatst?

Bij een adreswijziging neemt u contact op met de leverancier bij wie u mazout hebt besteld. U vindt de contactgegevens in de bevestigingsmail die u na de bestelling hebt ontvangen, of op de webpagina van de leverancier.

Is deze informatie voor u nuttig geweest ?
Opslaan
Hoe neem ik contact op met de mazoutleverancier?

U vindt de contactgegevens in de bevestigingsmail die u na de bestelling hebt ontvangen, of op de webpagina van de leverancier.

U kuntop de website van Mazoutonline de dichtstbijzijnde leverancier vinden in dit

overzicht
Is deze informatie voor u nuttig geweest ?
Opslaan
Is een levering op zaterdag of een feestdag mogelijk?

Sommige mazoutleveranciers leveren ook op zaterdag, maar meestal wordt hier een extra kost voor aangerekend.

Om te vermijden dat u een hoge prijs betaalt en overhaast beslist, raden we u aan om uw mazoutbestelling te plannen op basis van uw verbruik op lange termijn. Meer informatie vindt u [hier].

levering op zaterdag of een feestdag
Is deze informatie voor u nuttig geweest ?
Opslaan
Inloggen y
Nodig uw vrienden uit op Mazoutonline y
Dit artikel delen via E-mail y
We gebruiken cookies

We gebruiken cookies om u de diensten en functies te bieden die op onze site worden aangeboden en om de ervaring van onze gebruikers te verbeteren. Cookies zijn gegevens die worden gedownload of opgeslagen op uw computer of ander apparaat. Door op « Ok, ik accepteer alle cookies » te klikken, accepteert u het gebruik van cookies. Meer details vindt u in ons Privacybeleid.